Despre Noi

In februarie 2017 era anuntata cea mai importanta fuziune din industria romaneasca de pariuri.
Fortuna Entertainment Group isi consolida pozitia de lider pe aceasta piata in Europa Centrala prin achizitionarea companiei Hattrick Bet, cu sediul central in Croatia. Fortuna Entertainment Group a decis sa pastreze de sine statatoare cele doua brand-uri din Romania, Fortuna si Casa Pariurilor.

Timpuri NoiCasa Pariurilor, istoric in Romania

Primul bilet a fost emis de Casa Pariurilor în 2007. Brand-ul Casa Pariurilor este unul cunoscut românilor, în prezent existând 769 de agenții Casa Pariurilor în 273 de orașe. Din 2015, platforma de pariuri sportive www.casapariurilor.ro este funcțională în online-ul românesc și reunește zeci de mii de jucători.
Zilnic, atât în agenții cât și pe site sunt înregistrate sute de mii de bilete la pariurilor sportive și loterii internaționale.

Cele mai importante competiții românești de fotbal sunt sponsorizate direct de Casa Pariurilor. Astfel, prima scenă a fotbalului românesc se numește Casa Liga I, divizia a doua de fotbal poartă denumirea de Liga 2 Casa Pariurilor, iar în Cupa României Casa Pariurilor este unul dintre partenerii principali.

Fortuna, istoric în România

La 16 septembrie 2015, Fortuna deschidea simultan 411 de agenții de pariere în România. În prezent, numărul agențiilor Fortuna aproape s-a dublat, iar platforma online efortuna.ro este una dintre cele mai moderne din România.

Fortuna este unul dintre brand-urile dragi românilor, fiind unul dintre sponsorii principali ai naționalei României de fotbal. De asemenea, Fortuna mai sponsorizează numeroase cluburi de fotbal, baschet și handbal, dar se implică activ financiar si in competitii de amatori.

Fortuna Entertainment Group

Fondat în 2009, grupul este la origine din Cehia, dar compania s-a dezvoltat pe parcurs și acum operează pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia, Croația și România.

Cel mai mare operator din Europa Centrală și-a propus de la bun început să ducă entertainmentul către jucători, iar acest obiectiv este o constantă în țelurile companiei.

Inovația într-o piață atât de efervescentă cum este cea a Gamblingului este una dintre valorile sădite adânc în conceptul celor care lucrează pentru Fortuna.
 
Specificul fiecărei țări și particularitățile jucătorilor sunt respectate de către Fortuna, compania însușindu-și statutul de furnizor premium de entertainment pentru jucătorii săi.