Inapoi la pozitii libere

Customer Care Agent

Rolul acestei funcții este de a oferi asistență clienților și a potențialilor clienți precum și efectuarea apelurilor telefonice cu scop de informare sau desfășurarea campaniilor de retenție și fidelizare a clienților.

  • Recepționează întrebările, reclamațiile, plângerile și recomandările clienților existenți sau a potențialilor clienți
  • Preia notificările și primite din sistem și oferă suport clienților în funcție de situația semnalată
  • Preia tichetele de nivel 1 și prioritizează soluționarea în funcție de importanță
  • Identifică tichetele de nivelul 2 și le transmite cu prioritate către departamentele ce asigură nivelul 2 de asistență
  • Monitorizează gradul de rezolvare al tichetelor de gradul 2 și notifică rezolvarea situației clientului în cauză
  • Raportează furnizărilor externi erorile tehnice care afectează buna funcționare a site-ului/platformei online
  • Semnalează cu prioritate furnizorilor externi erorile de validare a biletelor de pariuri
  • Identifică și distinge erorile de validare a biletelor de pariuri
  • Notificarea clienților cu privire la procedeurile impuse de legislație
  • Identifică periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonică, e-mail sau live chat.
  • Realizează sarcini specifice la cererea superiorului/șefului direct.
  • Cunoaște și utilizează corect sistemul de administrare bază de date (platforma IMS)
  • Cunoaște și utilizează corect sistemul de administrare pariuri sportive (platforma Geneity)
  • Cunoaște și utilizează corect sistemul de generare al tichetelor (LiveAgent)
  • Cunoaște și utilizează corect platforma telefonică (Zoiper app)
  • Transmite raportările necesare aferente activității zilnice
  • Rezolvă situațiile în conformitate cu procedurile interne

Ce cautam?

  • Minim Bacalaureat – Sudii Superioare (avantaj)
  • Engleză – nivel mediu scris/vorbit
  • Experiență în Customer Support
  • Cunoștințe de pariuri sportive și jocuri de noroc (avantaj)
  • Nivel carieră: Entry level 0 – 2 ani
  • Cunoștințe medii de utilizare browsere de internet
  • Cunoștințe medii de utilizare poștă electronică
  • Cunoștințe medii de utilizare Microsoft Office / Excel
  • Viteză de tastare ( minim 35 de cuvinte pe minut)
  • Rezistență la stres
  • Flexibilitate
  • Asertiv
  • Empatie
  • Gândire analitică
  • Fire responsabilă
  • Atenție distributivă

Ce oferim

  • Bonus trimestrial
  • Tichete de masa
  • Pachetul flexibil de beneficii
  • Program flexibil
  • Oportunitati de dezvoltare
Roxana Antohi

Vrei sa afli mai multe?

Dacă doriți să puneți o întrebare, trebuie doar să-i scrieți Roxanei

Ca parte a oricărui proces de recrutare, colectăm și procesăm datele tale personale în maniera și specificațiile politicii de confidențialitate pentru acest job. Scopul acestui document este să-ți ofere informații privind scopul și natura acestui proces, drepturile tale și maniera prin care le poți exercita. 

Colectarea și procesarea datelor personale sunt realizate în concordantă cu legislația protecției datelor și în particular cu Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR).

Politica noastră o puteți găsi aici.

Aplică aici

Ca parte a oricărui proces de recrutare, colectăm și procesăm datele tale personale în maniera și specificațiile politicii de confidențialitate pentru acest job. Scopul acestui document este să-ți ofere informații privind scopul și natura acestui proces, drepturile tale și maniera prin care le poți exercita. 

Colectarea și procesarea datelor personale sunt realizate în concordantă cu legislația protecției datelor și în particular cu Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR).

Politica noastră o puteți găsi aici.