Inapoi la pozitii libere

Employee Relations

Rolul acestei pozitii este acela de a pregati, gestiona si inchide cercetarile disciplinare din cadrul companiei FEG Romania al Lucratorilor Comerciali din Agentiile de Pariuri “Casa Pariurilor” si “Fortuna”

  • Este responsabil cu efectuarea cercetarilor disciplinare in cadrul departamentului Retail al companiei FEG Romania pentru angajatii agentiilor “Casa Pariurilor” si “Fortuna”;
  • Este responsabil cu actualizarea fiselor de post si a formularelor folosite in procesul de angajare casierilor FEG Romania, in conformitate cu procedurile de lucru din Retail;
  • Este responsabil cu actualizarea prevederilor Regulamentului Intern aplicabil companiei FEG Romania;
  • Gestioneaza procesul de selectie al reprezentantilor salariatilor si de initiere a negocierii contractului colectiv la nivel de unitate;
  • Pregateste rapoarte lunare privind cercetarile disciplinare efectuate si sanctiunile aplicate;
  • Se asigură că toate practicile legate de legislația muncii sunt actualizate și conforme legal;

We Require

Cunoștințe si Experiență
  • Experienta pe o pozitie similara intre 1-3 ani ;
  • Studii superioare finalizate;
  • Buna cunoastere a legislatiei muncii;
  • Limba engleza – nivel mediu (reprezinta un avantaj)
  • Cunoasterea unei aplicatii software de administrare a personalului, preferabil Charisma HCM, reprezinta un avantaj;

Trasaturi de personalitate:
  • Orientat spre obtinerea rezultatelor;
  • Abilitati de influentare si colaborare;
  • Abilitati deosebite de comunicare;
  • Bune abilitati de coordonare;
  • Responsabil, proactiv si cu atitudine flexibila;
  • Gandire analitica;
  • Abilitatea de a crea si implementa eficient solutii inovatoare

We Offer

  • Bonus anual de pana la 10% din salariul de baza, in functie de atingerea obiectivelor individuale si rezultatele Companiei, conform politicii de Management al Performantei aflata in vigoare;
  • Tichete de masa: cate un tichet de masa in valoare de 20 RON pentru fiecare zi lucrata;
  • Pachetul flexibil de beneficii din sistemul « Cafeteria », in limita bugetului de 250 lei brut (valabil incepand cu a doua luna);
  • Telefon de serviciu si laptop;

Benefits

  • Tichete de masa - 15 lei/zi
  • Bonus anual de 10% din salariul de baza
  • Sistem de beneficii flexibile
  • 22 zile de concediu de odihna
  • Cursuri si training-uri 
  • Card Corporate SensiBlu
  • Evenimente si competitii ale companiei 
  • Bilete la meciuri sportive si evenimente culturale

Workplace

La sediul Fortuna din București lucrează, de cele mai multe ori cu zâmbetul cu buze, 200 de oameni. Din punct de vedere al locației, noi suntem privilegiați. În zona Timpuri Noi, una apropiată de centrul Bucureștiului, există acces la multe mijloace de transport. Sediul Fortuna este situat într-una dintre clădirile noi și moderne ale Complexului Vastint. La etajul 5 și o parte a etajului 7, vei găsi pe lângă o cameră de relaxare dotată cu Playstation, multe evenimente lunare, cum ar fi Ziua Înghețatei, Târgul de Paște sau Halloween Mood. Ne întâlnim des și la fotbal sau laser tag, și să fii sigur că dacă nu avem ceva de sărbătorit, vom găsi cu siguranță un motiv.

Recruitment Process

Aplica pe site la job-ul dorit

Primul interviu cu HR si Hiring Manager

Feedback / oferta

Marius Munteanu

Want to Know More?

Dacă doriți să puneți o întrebare, trebuie doar să-i scrieți lui Marius.

Ca parte a oricărui proces de recrutare, colectăm și procesăm datele tale personale în maniera și specificațiile politicii de confidențialitate pentru acest job. Scopul acestui document este să-ți ofere informații privind scopul și natura acestui proces, drepturile tale și maniera prin care le poți exercita. 

Colectarea și procesarea datelor personale sunt realizate în concordantă cu legislația protecției datelor și în particular cu Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR).

Politica noastră o puteți găsi aici.

Aplică aici

Ca parte a oricărui proces de recrutare, colectăm și procesăm datele tale personale în maniera și specificațiile politicii de confidențialitate pentru acest job. Scopul acestui document este să-ți ofere informații privind scopul și natura acestui proces, drepturile tale și maniera prin care le poți exercita. 

Colectarea și procesarea datelor personale sunt realizate în concordantă cu legislația protecției datelor și în particular cu Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR).

Politica noastră o puteți găsi aici.

Blog

Un an de Cafeteria
Citește mai mult